§ 1 Postanowienia wstępne
1. Laboratorium Fit Maker Labs , dostępne pod adresem internetowym fmlabs.pl prowadzone jest przez Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu, ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6121542507 REGON 000310338.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Sprzedawca – Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6121542507 REGON 000310338.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.fmlabs.pl.
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11. Badania – dostępne na stronie są przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3 Kontakt ze sklepem
Adres Sprzedawcy:
Fit Maker Labs
59-900 Zgorzelec
ul. Wolności 5
Adres e-mail Sprzedawcy:
fitmakerlabs@gmail.com
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
48 1130 1033 0018 7999 4120 0003
PL48 1130 1033 0018 7999 4120 0003
Kod SWIFT Bank BGK : GOSKPLPW
Kod BIC Bank BGK: GOSKPLPW
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail podanego w niniejszym paragrafie.
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies
§ 5 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Inforamcje zawarte w programch w żaden sposób nie zastępują konsultacji specjalistycznej – dieteteycznej lub lekarskiej .
6. Informacje zawarte w programach należy traktować tylko i wyłącznie inforamcyjnie, w żaden sposób nie namawiamy do stosowania reguł, produtków , suplementów ani żadnych rad – bez wcześniejszej konsultacji ze specjalistą.
7.Informacje zawarte w programach należy traktować jako formę podcastu, którego forma jest tylko i wyłącznie popularno – naukowa.
8. Ani właściciel strony, ani żaden z gości nie odpowiada za działania podjęta na podstawie przesłuchanych lub przeczytanych materiałów
§ 6 Zasady składania zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- kontynuować zakupy poprzez klikniecie przycisku “Wróć do zakupów” lub wybranie opcji “Przejdź do kasy”
- wypełnić Formularz dostępny po kliknięciu opcji “Przejdź do kasy” a następnie kliknąć na opcję “Kupuję i płacę” i dokonać stosownej płatności na stronie dostawcy systemu płatności, to jest Tpay.
§ 7 Metoda dostawy oraz płatności
- Natychmiast po poprawnym dokonaniu płatności Klient, na podany przez siebie adres e-mail dostanie wiadomość zawierającą link do zakupionych plików cyfrowych.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
– przelew online lub tradycyjny
– BLIK
– płatność za pomocą karty debetowej lub kredytowej
– płatność za pomocą portfeli elektronicznych takich jak Google Pay, Visa Checkout czy Masterpass. - Szczegółowe informacje akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronie https://tpay.com/o-tpay/o-firmie
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie a link do zamówionego produkty cyfrowego wysyłany jest automatycznie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
1. Reklamacje mogą byś składane w następujący sposób:
• za pomocą formularza https://fmlabs.pl/kontakt-2/;
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
3. W razie braku możliwości pobrania materiału niezbędnego do wykonania badań laboratoryjnych z winy Usługodawcy, pacjent ma prawo do otrzymania zwrotu kwoty odpowiadającej uiszczonej cenie za E-Pakiet Badań.
4. W razie niewykonania badań laboratoryjnych objętych E-Pakietem Badań (pomimo pobrania materiału niezbędnego do wykonania w/w badań), pacjent jest uprawniony do żądania ponownego pobrania materiału niezbędnego do wykonania badań laboratoryjnych.
5. W razie nie wykonania badania laboratoryjnego (pomimo pobrania materiału niezbędnego do wykonania w/w badań) , pacjent jest uprawniony do zwrotu kwoty odpowiadającej cenie za niewykonane badania.
W razie nie wykonania badań laboratoryjnych objętych E-Pakietem Badań z usługą CITO w wskazanym, skróconym terminie, Użytkownik jest uprawniony do otrzymania zwrotu kwoty stanowiącej różnicę wartości E-Pakietem Badań z usługą CITO oraz wartości tożsamego E-Pakietu Badań. Powyższa kwota zostanie zwrócona na rachunek bankowy z którego zostało uiszczona kwota tytułem ceny za zakupiony E-Pakiet Badań z usługą CITO.
6. Jeśli zdecydowałeś się na wykonanie badań w naszym laboratorium , zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy pacjent, wysyłając do nas stosowne oświadczenie.
W przypadku kiedy badania zostały już wykonane, prawo odstąpienie od umowy nie przysługuje.
§ 10 Dane osobowe w sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego jest również podmiot obsługujący płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.